Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

CC OO Asturies fai un llamamientu al votu de fuerces que, ´como IX´ dexen camudar la correlación de fuerces n'Europa

Tuvimos con tolos sindicatos de clase en toles lluches de los últimos años. Tuvimos na cai en toles movilizaciones mientres otros taben nos parlamentos votando decisiones contra la ciudadanía

Izquierda Xunida y Comisiones Obreres tán en sintonía no que se refier a les polítiques de reactivación económica que tienen d'aplicase pa salir de la crisis, tantu n'Asturies como n'España y Europa. Asina quedó de manifiestu tres la xunta caltenida esta mañana, n'Uviéu, y na que participaron el coordinador Federal d'IX, Cayo Lara, el coordinador d'IX Asturies, Manuel González Orviz, la candidata al Parlamentu de Bruxeles, Ángela Vallina, y los máximos responsables de la central sindical n'Asturies, encabezaos pol so secretariu xeneral, Antonio Pino. La coincidencia d'oxetivos llevó a Pino a faer un llamamientu a la ciudadanía pa que se impliquen nos próximos comicios pa frenar les polítiques del austericidiu aplicaes por PP y PSOE: "Ye necesario camudar la correlación de fuerces n'Europa y CC OO va pidir que voten a fuerces polítiques como IX".

El clima d'entendimientu ente'l sindicatu ya Izquierda Xunida nun ye nenguna coincidencia, a xuiciu de Cayo Lara, sinón d'un allugamientu claru de la so formación a favor de polítiques que se dirixan a defender los intereses de la mayoría. "Nun hai que faer nengún esfuerzu. Tuvimos con tolos sindicatos de clase en toles lluches de los últimos años. Tuvimos na cai en toles movilizaciones mientres otros taben nos parlamentos votando decisiones contra la ciudadanía".

Pal coordinador federal d'IX, daqué empiézase a mover n'Europa, como lo demuestren les bones resultancies de Siryza en Grecia, o les bones mires electorales pa Izquierda Xunida, que respuenden al cansanciu de la xente d'unes polítiques que, dixo, traxeron paru, precariedá llaboral, sueldos más baxos, aumentu de la probeza. Con esti panorama, Lara reclamó midíes d'emerxencia d'ámbitu européu pa lluchar contra la desigualdá, y l'empléu, con un plan industrial que sía capaz de garantizar la viabilidá de los sectores tradicionales.

Y ye posible. Pa dotar de recursos a esti plan, Cayo Lara propón un cambéu nes polítiques fiscales europees, de llucha contra'l fraude y los paraísos fiscales, destinando a polítiques industriales el 2% del PIB, mientres los próximos 10 años.

Nel contestu nacional, el máximu responsable d'Izquierda. Xunida, criticó'l servilismu del PP y del PSOE, a los que se refirió como una parte más de la Troika. Frente a les sos polítiques, señaló la necesidá de realizar una auditoría sobre la delda pa escluyir la delda ilexítima yá que, na so opinión, el so pagu ye insostenible, al tener que destinar, acaldía, 100 millones d'euros públicos en liquidar intereses. Colos más de 36.000 millones d'euros que se paguen al añu en conceutu de delda podríen xenerase "mañana" dos millones d'empleos.

El cambéu del modelu granible, con una recuperación de la industria como sector estratéxicu tien de dir acompañáu con una reforma fiscal, y de llucha contra'l fraude. Esta política fiscal pasaría por aumentar los impuestos a les empreses que tienen una base imponible de más de 100 millones d'euros y que, esplicó, paguen menos que les pequeñes y medianes empreses.

Los anuncios del PP de baxada d'impuestos son, criticó Cayo Lara, mera demagoxa que lo únicu que puede significar ye un mayor retayu en servicios y prestaciones sociales. Ello ye que España atopar nun nivel de presión fiscal ente 8 y 9 puntos per debaxo de la media de la UE. Eso sí, con un mayor pesu d'impuestos indirectos -los más inxustos- y con un sistema que terminó por premiar con amnistíes a los defraudadores.

Contra'l fraude, Lara recordó qu'IX denunciara ante'l Fiscal Xeneral del Estáu si ta produciéndose dalgún tipu de fraude o fuximientu nes empreses del Ibex 35, con filiales en paraísos fiscales.

El secretariu de CC OO Asturies Pino reivindicó la necesidá d'una política industrial que garantice'l futuru de los nuesos sectores tradicionales,  de la qu'esixó que la enerxía convertir nun sector estratéxicu. Amás, aportunó na necesidá de concluyir grandes obres d'infraestructures como la Variante de Payares, l'Autovía del Cantábricu o la ZALIA.

Ángela Vallina, filu directu d'Asturies con Europa

El coordinador federal d'IX Asturies amosóse convencíu de qu'Asturies va tener a partir del 25 de mayu a Ángela Vallina como parlamentaria en Bruxeles, una presencia que va sirvir,dixo, pa "tener un filu directu cola Unión Europea".

Pela so parte, Ángela Vallina animó a tol mundu a votar el próximu 25 de mayu y denunció la situación d'especial vulnerabilidá de les muyeres,con una medría de la desigualdá de resultes de los retayos. "Tenemos que siguir denunciando que los retayos tán poniendo de nuevu a la muyer a curiar a la familia, les persones dependientes y esto nun ye namá pol modelu patriarcal de Cañete o Rajoy, que lo ye, sinón de modelu neolliberal que tán imponiendo en toa Europa".

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies