Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

Ángela Vallina pide la dación en pagu retroactiva a escala europea y reclama que se sancione a España si incumple la llei y sentencies europees en materia hipotecario

La eurodiputada Ángela Vallina viene acabaste de solicitar güei na Comisión de Pidimientos del Parlamentu Européu llevar al Plenu la dación en pagu retroactiva a escala europea y que se abra un espediente sancionador a España en casu de que nun cumpla cola llei y les sentencies europees na materia.

Ángela Vallina recordó que la vivienda "ye un derechu social básicu" y que "el Parlamentu nun puede llavase les manos" más porque, añedió, tien competencies tal que señala'l Tribunal de Xusticia de la Unión Europea.

Precisamente güei la Comisión de pidimientos del Parlamentu Européu pidió trés informes sobre los préstamos hipotecarios n'España y la opinión de la Comisión Europea, decidiendo caltener abiertes les denuncies presentaes por dellos afectaos por emprestamos hipotecarios. Coles mesmes, la Comisión alcordó pidir dos informes a les comisiones Jurídica, Económica y de Mercáu interior y Derechu del Consumidor de la Eurocámara. Amás, va pidir opinión per escritu a la Comisión Europea y va valorar la posibilidá d'unviar una carta al Bancu Central Européu pa que se pronuncie.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies