Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

Presentamos la campaña ¡Que nun nos xinguen la vida!, cola qu'IX centra'l so trabayu políticu pa esti cursu na llucha contra la precariedá y pola vida digna.

Con esta campaña, que s'enserta dientro del Plan d'Acción 2015 - 2016, marcamos dellos oxetivos, de los que vos resumimos los principales:

  • Identificar la precariedá, rompiendo col discursu de la derecha y los sos cómplices de la supuesta recuperación económica, señalando la precariedá qu'hai na nuesa vida y la nuesa redolada.
  • Señalar a los culpables y responsables d'esta situación.
  • Entamar la respuesta.

Esta ye una campaña viva', una ferramienta pa l'acción política d'IX. Nun ye una campaña de baturiciu y propaganda más, sinón que pretende ser un preséu prácticu, que nos dexe ponenos a trabayar pa la organización y vinculación col conflictu, tal qu'alcordemos na última asamblea federal d'IX. Amás queremos que sía una campaña marco, que tea presente en tol trabayu d'esti cursu políticu.
 
Nesti enllaz podéis ver el vídeu de la presentación y equí la nota col resume de la rueda de prensa, onde presentemos a los medios de comunicación la campaña.
 
Si quies más información sobre esta o otres campañes, solicita más información pinchando equí

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies