Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

La coordinadora d'IX aprueba una resolvimientu en defensa del carbón, les centrales términcas y la industria electrointensiva d'Asturies

Ramón Argüelles pide que se consulte a Asturies les cuestiones que se falen nel Congresu y qu'afecten a la Comunidá Autónoma

La coordinadora d’IX Asturies aprobó ayeri per unanimidá una resolvimientu en defensa de la minería del carbón, les centrales térmiques y la industria electrointensiva n'Asturies. La decisión surde tres el refugu del grupu de Xuníos Podemos nel Congresu de los Diputaos a una Proposición non de Llei (PNL) contra'l zarru de la central térmica de Lada.

El coordinador xeneral d'IX, Ramón Argüelles, aseguró que pa IX Asturies lo meyor sería una astención, magar enfatizó en que la decisión final tuvo condicionada pola negativa de Foro a aceptar la enmienda del grupu Xuníos Podemos, quien pretendía incluyir distintos elementos de garantía amestaos al procesu de descarbonización marcáu pola Unión Europea d'equí al 2050. “N'Asturies, a Izquierda Xunida gustára-y que, siquier, practicárase una astención, porque diba salir sía comoquier, señaló Argüelles, quien reconoció sicasí que la situación yera complicada por culpa de que los proponentes de la PNL refugaron toles enmiendes sacantes les que presentó'l PP.

Xuníos Podemos plantegó, señaló'l coordinador xeneral d’IX Asturies, que se crearen dos puestos de trabayu per caúnu que se destruya, y un impuestu al carbón d'importación pa favorecer la participación del autóctonu entrín y non se siga utilizando esti combustible.

Sía que non, Argüelles enfatizó qu’IX Asturies ta “radicalmente en contra del zarru de la Central”. Esa posición ye la que xustifica, señaló'l máximu responsable d'Izquierda Xunida, el resolvimientu aprobáu ayeri en defensa del carbón que va ser unviáu a IX Federal. Básicamente, plantégase la defensa de la industria asturiano, la necesidá del caltenimientu del usu del carbón nacional nel mix enerxéticu y midíes qu'eviten decisiones que puedan poner en peligru otres industries electrointensivas, vitales pa la economía de la comunidá Autónoma.

Sía que non, reivindicó Ramón Argüelles, “cuando afecten les decisiones nel Congresu a asuntos como esti, como'l carbón, como'l llobu y otres coses que sían una realidá n'Asturies, gustaríanos que se consultara con nós primeramente”

 

Radicalmente en contra del cierre de Lada

Esta semana se trató una PNL en el Congreso contra el cierre de Lada, hubiéramos preferido una abstención de Unidos Podemos aunque, como ya sabéis, finalmente votaron en contra. Lo cierto es que Foro se alió con el PP rechazando todas nuestras enmiendas, en las que se planteaban cuestiones como garantizar que por cada puesto que pudiera perderse fuera acompañado por la creación de otros dos, o un nuevo impuesto para grabar el transporte del carbón importado, lo que, sin duda contribuiría a garantizar la presencia de mineral autóctono en el mix nacional. Ayer jueves, nuestra coordinadora aprobó una Resolución en Defensa de la Minería del Carbón, las Central Térmica y la Industria Electrointensiva de Asturias que enviaremos a IU Federal. En cualquier caso, pedimos que todas aquellas materias que nos afecten y que vayan a ser tratadas en el Congreso, al menos, se nos comuniquen y consulte.

Posted by Ramón Argüelles on viernes, 16 de febrero de 2018
Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies