Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

23/03/2018

Ángela Vallina va pidir una xunta a la Comisaria de la Competencia para encetar la situación d'Arcelor n'Asturies énte la compra de la italiana Ilva

Ye abondo esmolecedor, non solo p'Asturies sinón pal restu del territoriu

Ángela Vallina va solicitar xuna entrevista cola Comisaria de la Competencia, Margrethe Vestager, pa encetar, al pie de representantes d'Industria de Comisiones Obreres d'Asturies (CC OO), la situación d'Arcelor Mittal, tres l'alquisición pol grupu d'una nueva fábrica n'Italia. La eurodiputada comprometer a xestionar l'alcuentru mientres la xunta que caltuvo col secretariu de la federación d'Industria del sindicatu, Damián Manzano y la so directiva.

“Ye abondo esmolecedor, non solo p'Asturies sinón pal restu del territoriu”, afirmó Vallina tres la xunta. “Hai munches duldes en distintos aspeutos y, sobremanera, tamién, por casu, na tema del monopoliu”.

La europarlamentaria, xuntu al secretariu de Organzación de’IX Asturies, Alejandro Suárez, y la secretaria de Política Institucional, Elsa Abargane, coincidieron na esmolición sobro la situación de les plantes asturianes tres esta alquisición, de la qu'esixeron a la multinacional llealtá con Asturies y colos sos trabayadores, tantu de la mesma compañía como de la industria auxiliar, yá que fueron éstos quien llograron asitiar a les instalaciones asturianes a la cabeza de la competitividá y los beneficios dientro del colosu siderúrxicu.

Pa CCOO d'Industria ye necesariu que, nel marcu de la Unión Europea, escláriese si l'alquisición de la planta de Ilva, en Tarento, procesu nel que Mittal ta somorguiáu, va tener consecuencies pal futuru sobro les instalaciones asturianes. Los máximos responsables de la federación treslladaron a IX el cambéu de postura de Mittal, sobro cómo podría afectar a Asturies xuna hipotética alquisición de Ilva, situación qu'hasta hai malpenes 15 díes la mesma compañía negaba pero que’agora diz que podría tar en función del dictame que tien qu'emitir necesariamente la Dirección Xeneral de la Competencia Europea.

Na xunta, amás de Manzano, participaron los responsables d'Acción Sindical y de la industria auxiliar, Manuel Pérez Uría y Antonio Lueje, amás de los responsables de les Secciones Sindicales d'Arcelor, José Manuel Castro, y representantes del sector auxiliar, nesti casu miembros de les Secciones Sindicales de Daorje, tantu en Xixón como n'Avilés,Tamara Cuñado y Vicente Núñez.

Comisiones Obreres d'Industria solicitó a la eurodiputada asturiana que percancie'l llistáu d'instalaciones unviáu a la Comisión Europea de la Competencia de cara a posibles desinversiones ante una situación de monopoliu o de posición preponderante que pudiera surdir arriendes de la alquisición de I’lva, tal como la mesma Arcelor Mittal reconoció unviar na xunta que caltuvo hai 15 díes colos representantes de los trabayadores n'Asturies.

Pa CCOO d'Industria la siderurxa asturiana, de la cual Arcelor Mittal ye'l máximu esponente, ha ser una cuestión prioritaria tocantes a so defensa y caltenimientu, y más cuando traviesa un momentu que tantu en beneficios como en proyección de futuru podríase, dientro d'Europa, calificar como altamente positivu.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies