Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

14/09/2018

IX, satisfecha pola aprobación de la llei de Tresparencia, pide voluntá pa sacar adelantre la de Derechos Vitales y la de Memoria Histórica

Izquierda Xunida d'Asturies valoró güei bien positivamente l'aprobación por apolmonante mayoría de la Llei de Tresparencia, una norma que va dexar la meyora de la calidá democrática na Comunidá Autónoma, de la que la tamién lo fai cola llucha contra la corrupción.

 

El voceru de la formación na Xunta Xeneral del Principáu, Gaspar Llamazares y el coordinador xeneral, Ramón Argüelles, espresaron la so determinación pa evitar que los próximos nueves meses conviértanse n'una dilatada campaña electoral, apostando por que la Cámara alderique y saque adelantre, amás, les lleis de Derechos Vitales Básicos y la de Memoria Histórica.

Llamazares amosóse convencíu de que la Llei de Tresparencia y Bon Gobiernu -unu de los compromisos del pactu de Investidura- va dexar un mayor control del Gobiernu, lo que va redundar nuna llucha efectiva contra la corrupción.

Pela so parte, Ramón Argüelles destacó que nos próximos meses ye imprescindible que la Xunta Xeneral saque adelantre la Llei de Derechos Vitales Básicos por culpa de que va ser una ferramienta clave pa la llucha contra la esclusión y de garantía pa tola población, especialmente la más vulnerable. De la mesma, esplicó que la de Memoria Histórica tien de sirvir como vía para garantizar la xusticia que, dixo, ye esclariar la verdá y reparar daños.

 

 

Ley de Transparencia aprobada, pero queda legislatura

Hoy ha sido un buen día para Asturias, para la calidad democrática en nuestra Comunidad Autónoma y, también, en la lucha contra la corrupción. La Junta General del Principado ha aprobado la Ley de Transparencia, una legislación que pretende ser una herramienta clave para mejorar nuestras instituciones públicas, su actividad así como la propia actividad política y la participación ciudadana. Os dejo aquí este video con unas reflexiones de nuestro portavoz en la Junta General del Principado, Gaspar Llamazares, y mías, en las que, además de la satisfacción por la aprobación, por abrumadora mayoría de esta ley que ha sido impulsada por IU Asturias, creemos que queda tiempo para aprobar otras dos normas fundamentales: la Ley de Derechos Vitales Básicos y la Ley de Memoria Histórica. Si hay voluntad, si logramos aprovechar el tiempo, es posible

Publicado por Ramón Argüelles en Viernes, 14 de septiembre de 2018
Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies