Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

IX saca adelantre una PNL pa crear una mesa de trabayu sobre la gobernanza del Parque Nacional de Picos d'Europa

Izquierda Xunida llogró güei sacar alantre una proposición non de llei (PNL) pa la creación d'una mesa de trabayu que promueva un procesu d'alderique coles otres dos comunidaes autónomes concerníes (Cantabria y Castiella y Llión) empobináu a ameyorar la gobernanza d'esti espaciu d'especial valor medioambiental.

La Comisión de Medio Rural, aprobó ensin nengún votu en contra y l'astención del PP la iniciativa defendida pol diputáu Ovidio Zapico. El parllamentariu señaló que ye imprescindible falar de la gobernanza pola necesidá de conciliar los intereses de trés comunidaes autónomes que, dixo, son dacuando bien distintes, tanto no tocante al caltenimientu como a la esplotación. El modelu actual nun ye l'afayadizu tal que se vio nes últimes décades: "Tamos convencíos de que'l modelu de gobernanza nun ayudó pa nada sinón tolo contrario: sumió l'espaciu protexíu nun auténticu caos nel qu'hai contradicciones, modelos de xestión antagónicos".

IX yá había intentao na anterior llexislatura sacar alantre una proposición similar pero, entós, nun cuntó con sofitos abondos. Agora, tres un cambéu de posición del PSOE, que presentó una enmieda que s'aceptó per parte d'IX, llogrose.

Finalmente, la proposición non de llei, aceptada la enmienda queda redactada de la siguiente forma:

 

La Junta General del Principado insta al Consejo de Gobierno a impulsar la creación de una mesa de trabajo, dentro del Patronato del Parque Nacional Picos de Europa, que promueva el inicio de forma inmediata de un proceso de debate con las comunidades autónomas de Cantabria, Castilla León y el Gobierno de España a fin de abordar la situación de Gobernanza del parque de forma acompasada y coordinada con el proceso, actualmente en marcha, de aprobación del Plan Rector de Uso y Gestión del Parque y en el que se cuente con la opinión de los distintos colectivos concernidos tales como vecinos, ganaderos y agricultores, representantes del sector turístico y otras actividades con implantación en la zona, organizaciones de defensa del medio ambiente y expertos, entre otros.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies