Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

IX tresllada al Gobiernu d'Asturies una propuesta con midíes complementaries a les del Executivu Central pa dar respuesta a los retos de la emerxencia sanitaria

Midíes complementaries al decretu del Gobiernu Central por que pueda incorporales el Gobiernu d'Asturies

Izquierda Xunida d'Asturies treslladó al Gobiernu d'Asturies una propuesta con midíes complementaries a les alcordaes nel Decretu del Executivu Central cola fin de dar respuesta a les necesidaes que van surdir de resultes de la crisis del COVID-19. La vocera de la formación na Xunta Xeneral del Principáu, Ángela Vallina, señaló que la iniciativa tien por oxetu aunir esfuerzos nel resolvimientu de la emerxencia sanitaria.

"Güei presentemos, dende Izquierda Xunida, una serie de midíes complementaries al decretu del Gobiernu Central por que pueda incorporales el Gobiernu d'Asturies. Son midíes que pretenden minorar los efectos de la crisis sanitaria, tantu dende una perspectiva social como económica", esplicó Vallina quien s'amosó confiada en que l'Executivu asturianu "fadrales de só y, ente toos, podamos collaborar a llevar esta situación coles meyores midíes posibles".

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies