Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

30/03/2020

Violencia de xéneru: caltiénense activos los servicios d'atención y ayuda a víctimes

Al pie de los teléfonos d'ayuda y denuncia 016 y 112 tán operativos tamién para'l sofitu psicolóxicu los númberos 682916136 y 682508507

Esta situación de confinamientu ye especialmente difícil pa ciertos grupos y sobremanera, pa les muyeres que sufren violencia de xéneru nos sos llares .

L’estáu d'alerta nel que nos atopamos, dexales doblemente aisllaes énte'l so maltratador, con muncha más dificultá d'aportar a les canales d'ayuda, aumentando asina'l riesgu y el sufrimientu.

Agora más que nunca, ye importante dar el máximu espardimientu a toes estes formes d'ayuda a les que pueden allegar y esclariar que toos esos servicios tán totalmente activu

Por ello, agora más que nunca, ye importante dar el máximu espardimientu a toes estes formes d'ayuda a les que pueden allegar y esclariando que toos esos servicios tán totalmente activos, tantu los centros asesores de la Muyer, como les cases d'acoyida, con midíes de protección específiques pa esta situación sanitaria na que tamos.

Amás de los teléfonos d'ayuda y denuncia del 016 y. 112 tán a disposición tamién pal sofitu psicolóxicu los siguientes númberos

• 682916136

• 682508507

Ye imprescindible nesta situación reclamar la collaboración de los vecinos, familiares y amigos por que denuncien énte'l 112 si detecten que se tán produciendo situaciones de malos tratos.

La erradicación y la prevención de la violencia de xéneru ye una responsabilidá de tola sociedá, y tenemos d'emprestar especial atención mientres dure esta situación na que mos atopamos.

Nestos momentos nos que la solidaridá ta más presente que nunca, síamos conscientes que mientres esista la violencia de xéneru nun vamos tener un mundu igualitariu. Ensin igualdá. nun ye posible la xusticia.

Secretaría d'Igualdá d'Izquierda Xunida d'Asturies/Izquierda Xunida

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies