Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

IX pide 'ambición' al Gobiernu d'Asturies na llucha contra la probeza complementando la renta básica estatal

Ovidio Zapico pide amás una "alianza política" por que la demasía del Salariu Social caltiense nel circuitu de les polítiques sociales.

El diputáu d’IX Asturies Ovidio Zapico pidió güei “ambición” al Gobiernu d'Asturies p'aprovechar la próxima aprobación del ingresu mínimu estatal. L'oxetivu, esplicó, tien de ser tratar de sacar de la probeza a la población que la reciba, complementando l'aportación estatal con recursos propios del Principáu y, amás, garantizando que l'amenorgamientu del gastu que se va producir en Salariu Social #caltener en polítiques del ámbitu social. El parllamentariu, na comparecencia de la Conseyera de Derechos y Bienestar, Melania Álvarez, plantegó la necesidá de repensar el modelu de asistencial a persones mayores, tanto dende la perspectives de los usuarios como del personal encargáu de la so atención.

No tocante al ingresu mínimu vital, Ovidio Zapico destacó qu’al igual que'l Salariu Social d'Asturies impulsáu na llexislatura 2003-2007 por Izquierda Xunida, va tener tamién calter de derechu suxetivu, polo que va haber qu'analizar el nuevu escenariu que s’abra na materia de protección de la ciudadanía más vulnerable y les sos implicaciones de cara a la tramitación de la Llei de Garantía de Derechos y Prestaciones Vitales. “Creemos que sería un bon momentu pa ser ambiciosos y p'ayudar a estos beneficiarios a superar l'estragal de la probeza. ¿Y qué quiero dicir con esto? Pos qu'habría que mirar pero que posiblemente tendríamos qu'introducir dalgún tipu d'enmienda na Llei de les Garantíes no relativo al Salariu Social que nos dexara ayudar, sumar, un pocu más la partida económica que la renta mínima estatal, que l'ingresu mínimu vital, destinara a esos beneficiarios pa, como-y digo, ser como fuimos yá nel so momentu, hai más de trés llustros, pioneros nestes polítiques progresistes en beneficiu de los más vulnerables y ayudar agora a superar l'estragal de la probeza”.

El diputáu d'Izquierda Xunida esplicó que tamién ye imprescindible planiar qué faer a partir de xunu-xunetu cuando yá tea en marcha l'ingresu mínimu vital estatal, yá que inclusive cola incorporación d'un complementu autonómicu y cola medría de perceptores de los últimos meses lo previsible ye que la partida total prevista, presupuestada en

116 millones d'euros, nun s'escose. Nesti sentíu, Zapico pidió un esfuerzu y xuna alianza política pa garantizar qu'esi dineru sobrante” #caltener nel circuitu de les polítiques sociales”, por culpa de que, añedió, hai enforma que reforzar, empezando pola rede municipal y el el Plan Alcordáu. “Tenemos que dar la batalla por que esi dineru nun vaiga salir del marcu de les polítiques sociales”.

Sía que non, Ovidio Zapico pidió la máxima coordinación col Gobiernu Central pa poder poner en marcha de forma axilosa la nueva prestación estatal, atendiendo amás a la yá esistente coles mires de faer una transición ordenada” del Salariu Social a la renta básica qu'incluya amás el plus autonómicu.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies