Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

18/06/2020

IX presenta una PNL por que Confederación garantice la seguridá de la canal de Camporriondi al so pasu por Vega de San Román

IX presentó una Proposición non de Llei (PNL) por que Confederación Hidrográfica del Cantábricu garantice la seguridá de la canal de Camporriondi al so pasu por Vega de San Román, n'Amieva.

El diputáu autonómicu Ovidio Zapico, al pie de Julio José Martínez d’IX Amieva, visitó güei l'enclave onde caltuvo un alcuentru con José Antonio López Crespo, el presidente de l'Asociación Recreativa y Cultura El Texu de San Román pa conocer in situ una situación na que se detectaron distintos defectos qu'esmolecen bien especialmente a los vecinos d'esta localidá.

El Diputáu reprochó'l deficiente estáu de la canal que supon un peligru para “les vides” y les prioridaes de los residentes nes sos cercaníes: “ye una canal que lleva bien de agua y que tien importantes perdes, importantes filtraciones qu'en dalguna ocasión plasmen“.

Pa Zapico ye importante que s'actúe ensin más dilaciones y que se faiga con “baramentu”.

López Crespo esplicó que dende va años los vecinos sufren problemes poles filtraciones dende la canal. Ello ye que según Julio José López, tratase d'una situación “enquistada”, Dáu a los defectos d'esta obra hidráulica que, al so xuiciu, ye un peligru pa la población de San Román qu'amenacia les sos vides a diariu: “Reclamamos a Hidrográfica y a Navarru Xeneración (firma qu'esplota la canal) una solución definitiva”.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies