Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

La mesa de la industria prepara un alcuerdu definitivu que tendrá de defender Barbón de 'Presidente a President'

Ángels Vallina espera que na próxima xunta prevista pal 12 de febreru preséntese una propuesta d'alcuerdu que refrenden grupos políticos y axentes sociales

La xunta de la Mesa pola Industria terminó güei con un alcuerdu de “mínimos” pa la defensa de la gran industria asturiano, que la so defensa tien d'encabezar de forma directa'l presidente, Adrian Barbon. La vocera d'IX na Xunta Xeneral del Principáu, Angela Vallina, esplicó, tres l'alcuentru, que'l Gobiernu comprometióse a treslladar a los integrantes de la Mesa un nuevu borrador que va ser el que recueya'l consensu. “La próxima xunta va ser el vienres 12 (de febreru) y lo qu'alcordemos ye que ye'l Presidente quien tien que dirixise con esta tema, sofitáu por tolos axentes sociales y grupos políticos, al Presidente (Sánchez). De Presidente a Presidente “.

L'oxetivu agora ye que se llogre un alcuerdu definitivu que sía suscritu polos grupos políticos y tamién polos axentes sociales pa, enfatizó Angela Vallina, “salvar lo que ye la nuesa industria“.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies