Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

IX pide responsabilidá pa evitar banalizar la memoria democrática

Angela Vallina recuerda que la represión franquista nun se llindó a nengún territoriu concretu y refuga propuestes unillaterales localistes

Izquierda Xunida pidió güei responsabilidá pa evitar banalizar daqué tan importante como la memoria histórica, xenerando una llucha localista que nun quepe nun asuntu como esti. La vocera d'IX d'Asturies, Angela Vallina, respuende asina a la propuesta unillateral impulsada dende'l SOMA p'alcontrar nes cuenques mineres el Xardín y Muséu de la Memoria democrática, al entender que la represión y víctimes de la dictadura afectó a tola Comunidá polo que nun ye aceptable nin tien sentíu dalgunu planteamientos territoriales.

Nesti sentíu, Vallina recordó que l'arquivu históricu d'Asturies cunta con una importante base documental de la que se plantega non como un recursu específicu d'un territoriu sinón de too el Principáu d'Asturies.

“El planteamientu que se fai ye manera qu'amás banaliza daqué de tanta trescendencia como la violencia del golpe fascista contra la Republica y la represión del franquismu, introduciendo la memora nun alderique ensin sentíu”.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies