Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

IX tresllada al PSOE la so propuesta sobro l'artículu 4 del Estatutu d'Autonomía y pide una xunta urxente cuidao que xineru va concluyir

La dirección d'IX treslladó al PSOE la so propuesta de redacción final del posible artículu 4, pa promulgar la oficialidá.

 

El testu parte de delles de les cuestiones plantegaes primeramente pola FSA. IX solicitó, amás, un nuevu aconceyamientu negociador p'avanzar nesti asuntu y n'otros, dáu'l baramentu qu'esixe'l calendariu, a puntu yá d'escosase'l mes de xineru. Pa la vocera d'IX, Ángela Vallina, nun puede perdese de vista'l cronograma necesariu si, de verdá, pretende llograse la oficialidá nesta llexislatura: "los tiempos son bien importantes más allá de la responsabilidá que cada unu pueda tener en llegar a una situación in extremis. Güei, ye absolutamente prioritario resolver esta cuestión porque nos queda una selmana y media. Foro yá tien l'escenariu económicu y agora, mientres decide, hai qu'avanzar nun testu de consensu. IX propón vese lo antes posible pa cerrar esta parte del trabayu".

Testu íntegru de la propuesta de redacción pal artículu cuatro

- Las lenguas propias de Asturias son, cada una en su ámbito territorial, el asturiano y el eonaviego.

- El asturiano, el eonaviego y el castellano son lenguas oficiales de Asturias. Una ley de la Junta General, aprobada por mayoría de 3/5 del número legal de miembros, ha de establecer los términos y ámbitos del uso oficial de las lenguas propias de Asturias y ha de fijar la línea de delimitación geográfica entre asturiano y eonaviego.

- Los poderes públicos asturianos garantizarán el uso normal y oficial de los tres idiomas y potenciarán la utilización del asturiano y el eonaviego en todos los aspectos de la vida pública, cultural e informativa, y dispondrán los medios necesarios para facilitar su coherencia y desarrollo.

- Nadie podrá ser discriminado por razón de la lengua que emplee.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies