Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

IX llama a sumase a les movilizaciones contra la Ronda Norte de Uviéu

Alejandro Suarez asegura que lo qu'hai detrás d'esti proyectu son intereses privaos, de los dueños de la As II, cola collaboración de Gobiernu municipal y el grupu socialista

IX llamó güei a secundar les movilizaciones convocaes pela mañana contra la Ronda Norte d'Uviéu. El voceru d'IX d'Uviéu, Alejandro Suarez, aseguró que ye imprescindible parar un proyectu innecesariu y que respuende a intereses ayenos a los de la ciudadanía. “Lo qu'hai detrás de rondar norte son intereses privaos de los dueños de la As II, de l'autovía As II que nun ye rentable y por que lo sía hai qu'estrozar el Naranco. Esto ye lo más importante que queremos resaltar: lo que ta detrás de la motivación del Conceyu, del gobiernu local y del grupu socialista; de nuevu, partíos que tán al serviciu de los intereses privaos, de los intereses económicos y contra los intereses de la mayoría”.

Alejandro Suarez sollertó de la gran agresión que va suponer al Naranco la execución d'esta macroinfraestructura: “ Vamos perder una xoya ambiental y cultural por defender intereses privaos”.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies