Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

18/03/2023

IX y Pueblu sellen el prealcuerdu p’allegar a les próximes elecciones de mayu en Convocatoria per Ribesella

En clave autonómica, el pactu inscribise en Convocatoria per Asturies que nes próximes selmanes va decidir sobro les candidatures a les circunscripciones oriental y occidental
Izquierda Xunida d'Asturies y Pueblu sellaron güei el prealcuerdu p'allegar a les próximes elecciones auniendo esfuerzos en Convocatoria per Ribesella, que sigui la iniciativa Convocatoria per Asturies que dende hai 14 meses impulsa IX p'apigurar a la mayor parte de les fuerces progresistes a la izquierda del PSOE.

Día tres día, esplicaba'l diputáu y coordinador xeneral d'IX, "va habiendo incorporaciones. Tenemos yá Convocatoria, xuntu con Izquierda Xunida, Más País, Izquierda Asturiana; tenemos a Pueblu. Llegaron tamién independientes, dalgunos bien reconocíos, como pueda ser n'Uviéu Gaspar Llamazares, y yo creo que, mientres los próximos 15 díes, vamos siguir asistiendo a incorporaciones a fortalecer esti procesu".

Les previsiones pa cerrar la propuesta definitiva de cara a les autonómiques y a les municipales, avanzó Zapico, asítiense en redol a los primeros díes d'abril. "Toi bien satisfechu de cómo se ta desenvolviendo y, no concreto, dicir antes a Richard (Ricardo Canga), bien contentu de qu'una candidatura municipalista como Pueblu, que lleva yá 8 años d'un trabayu ininterrumpíu, equí, en Ribesella, pueda apurrir", dexó afitao’l dirixente d'IX, pa quién esti alcuerdu tien implicaciones nel conceyu pero tamién dende la perspectiva autonómica na candidatura del Oriente.

En cuanto al paragües definitivu que se lleve a la papeleta, entá o ta por completu zarráu. Ello ye que esplicó Ovidio Zapico, ta inda "por definir xurídicamente , pero la idea ye que tol mundu que tea en Convocatoria vease reflexáu, atópese cómodu, na visualización de la imaxe y que convocatoria sía esi armazón que nos sume a tolos que formamos parte d'ella".

Pa Ricardo Canga, de Pueblu, la denominación definitiva ye lo de menos: "el nome ye lo menos importante de too. Nós vamos siguir siendo Pueblu, la candidatura va ser la que Pueblu presentó, colo cual nun hai nengún cambéu nesi sentíu y vamos siguir el mesmu trabayu que llevamos faciendo estos ocho años".

Y ye que, recordaba'l dirixente de Pueblu, cuando esta iniciativa empezó a andar yá nacía más esmolecida polos oxetivos y los delidiaos que polos continentes. Asina, añedió, "equí pásanos esactamente lo mesmo".

Candidatura pa la circunscripción oriental y occidental

Nel planu autonómicu, el coordinador xeneral d'IX esclarió qu'inda non se decidió quien va encabezar la llista na circunscripción oriental d'Asturies. Igual asocede nel occidente. Sía que non, va ser nes próximes selmanes, cuando'l procesu de "Convocatoria" remate cuando se presenten les dos candidatures.

L'actu formal de firma d'esti pactu celebróse esta mañana na Casa de Cultura de Ribesella, onde'l secretariu d'organización d’IX Asturies, Maximino García, xuntu a Ricardo Canga, de Pueblu, suscribieron l'alcuerdu que se detalla de siguío:
 
 
 
 
 
ACUERDO ÍNTEGRO
IU ASTURIAS
Y PUEBLU
Convocatoria por Ribadesella 
Convocatoria per Ribeseya 
 
Sumar esfuerzos
Con el objetivo de construir una alternativa política global en toda Asturias que sume esfuerzos en todos los compromisos electorales que están por venir, empezando por los municipales de este mayo y llegando a los estatales de finales de este año, Izquierda Unida y la Agrupación de electores ‘Pueblu’ de Ribadesella alcanzan un principio de acuerdo político con los siguientes objetivos:
◼ Se presentará una candidatura conjunta en Ribadesella denominada “Convocatoria por Ribadesella”, integrada por Pueblu, Izquierda Unida y cuantas personas quieran sumarse a este proyecto conjunto que tiene vocación de gobernar Ribadesella desde planteamientos progresistas y de cambio.
◼ Esta candidatura se suma a “Convocatoria por Asturias”, un acuerdo progresista en construcción que incluye a Más País–Más Asturies, Izquierda Asturiana, Izquierda Unida e independientes, y que tiene la voluntad de incorporarse al futuro gobierno de Asturias.
◼ La política de Convocatoria por Ribadesella estará directamente conectada a la historia de Pueblu en el concejo, que siempre ha representado una opción política de cambio y mejora progresista de la política municipal. Queremos recordar que IU y Pueblu han venido colaborando desde la constitución de este último. El programa municipal de Pueblu, por tanto, conformará la propuesta básica de Convocatoria por Ribadesella.
◼ Convocatoria por Ribadesella será, por tanto, una candidatura con clara vocación municipalista, que busca la unidad popular y sólo responde ante la ciudadanía de Ribadesella. Tendrá, por tanto, plena independencia con respecto a todos los agentes políticos que no sean de Ribadesella, aunque llegará a acuerdos generales, siempre refrendados por Pueblu e IU conjuntamente, para, como expresa el título de la presente declaración, sumar esfuerzos progresistas en el ámbito autonómico y estatal.
◼ Convocatoria por Ribadesella, al igual que la Convocatoria por Asturias, nace también para reforzar a sus integrantes. Pueblu es una expresión democrática municipal con una gran potencialidad, que tiene que crecer aún mucho más y eso depende de su independencia y directa conexión con la ciudadanía; por tanto, IU y Pueblu acuerdan colaborar desde la plena independencia política y la capacidad de diálogo y sólo mediante el acuerdo permanente. Convocatoria no es una nueva organización, es un instrumento de cambio.
◼ IU y Pueblu se suman para gobernar Ribadesella, para generar esperanza de cambio en un concejo con un enorme potencial social y económico. Nuestras vecinas y vecinos merecen una alternativa sólida como es esta Convocatoria por Ribadesella.
 
 
 
 
 
Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies