Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

  • Primera Página
  •   Página Anterior

Jesús Iglesias y Alfredo González presenten a los ciudadanos los proyeutos realizaos por IX n’Ayer

Jesús Iglesias, candidatu a la presidencia del Principáu d’Asturies d’IX-BA-Verdes participó xunto a Alfredo González, candidatu a l’alcaldía d’Ayer, nun repartu publicitariu en Morea.

Antonio Vivas apuesta por una escuela de 0 a 3 años y una casa d’acoyida pa Pravia

Antonio Vivas Bravo, candidatu a l’alcaldía de Pravia va trabajar con enfotu, ilusión, saber y honestidá democrática pa ganar les próximes eleiciones del 27 de mayu nel conceyu. Vivas Bravo presentó la so candidatura xunto a Jesús Iglesias, candidatu d’IX-BA-Verdes a la presidencia del Principáu y Coordinador d’IX d’Asturies y Jaime Gareth Flórez, cabeza de llista a la Xunta Xeneral pela circunscripción occidental d’Asturies y actual alcalde de Degaña.

Izquierda Xunida d’Uviéu recuperará la ciudá pa los uvieinos

“Izquierda Xunida d’Uviéu recuperará Uviéu pa la xente”. Esta ye la base cola que trabayará Alejandro Suárez González y tola so candidatura na capital asturiana. Uviéu ye una ciudá que carez de política de vivienda municipal y namás la Conseyería de Vivienda y Bientar Social tien trabayao por  llograr la consecución de viviendes de promoción pública na ciudá “La realidá ye que’l Plan de Vivienda Protexida fízose en realidá gracies a la Conseyería de Vivienda”, aseguró’l candidatu de la coalición na rueda prensa na que se presentó énte los medios de comunicación.

IX puxará per una Llei de Desarrollu Rural y un Plan Estratéxicu de Produción Biolóxica

L’agricultura y el mediu rural n’Asturies nun ye un asuntu central del alderique políticu na nuesa comunidá. Redúxose la política agraria a la pura y dura xestión presupuestaria, empobinada a la llegada a Asturies de les másimes ayudes posibles de la PAC que van empobinaes a quienes menos tienen falata d’ello y a fomentar les grandes esplotaciones. Esiste una clara estratexa pa facer desapaecer l’agricultura familiar. El seutor cayó actualmente, nuna actitú de "salvese’l que pueda" que fomenta un creciente individualismu y la solución de "garra les perres y cuerri".

Línies básiques del compromisu programáticu d'Izquierda Xunida / Bloque por Asturies / Los Verdes.

Descargar PowerPoint

No lo imprimas si no ye estrictamente necesariu

ACTU REPUBLICANU

Descargar PDF

ACTU REPUBLICANU

Descargar PDF

ACTO REPUBLICANO

Descargar PDF

IX-BA-Verdes presenten la so coalición énte la Xunta Electoral

Jesús Iglesias, Coordinador Xeneral de IX de Asturias, Juan Ignacio González y Joaquín Arce de Los Verdes y Roberto Colunga del Bloque por Asturies presentaron formalmente esta mañana la documentación qu’acredita la coalición de los tres partíos énte la Xunta Electoral d’Asturies. Esti actu, tal como explicó Jesús Iglesias, candidato de IU-BA-Verdes a la Presidencia del País supón formalizar un alcuerdu previu de suma, de refuerzu, d’un proyectu alternativu n’Asturies qu’apuesta por mantener una propuesta venceyada a les necesidaes más inmediates de los ciudadanos, dar respuesta a la necesidá d’emplegu, vivienda, mantenimientu de servicios públicos de calidá y les prestaciones sosicales. Amás refuerza conteníos venceyaos con que la medra d’Asturies tien de ser sostenible y polo tanto tien de facese compatible col respetu al mediu ambiente. Esti alcuerdu tien de valir tamién pa la configuración del nuesu país con nivel d’autogobiernu mayor, que tien qu’alcontrar a curtiu plazu, la so manifestación nun Estatutu d’Autonomía.

IX atalanta que sedría “antidemocráticu” debate electoral ensin la so presencia

Jesús Iglesias, candidatu a la presidencia del Principáu d’IX-BA-Verdes, considera qu’un debate a dos bandes nel qu’únicamente participen los candidatos de PP y PSOE  sería “antidemocrático” y podría considerase una falta de respetu, non a Izquierda Xunida, sinon al electoráu de la coalición y a la sociedá asturiana ya que marxinaría la propuesta d’un partíu que, por voluntá afitada de los ciudadanos dende hai cuatro años, vien participando nel gobierno del país. Izquierda Xunida desixirá y demandará al PP y al PSOE la so presencia y participación, al mesmu nivel, nos posibles debates electorales que se celebran hasta’l 27 de mayu.

  • Primera Página
  •   Página Anterior

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies