Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

  • Primera Página
  •   Página Anterior

Declaraciones d'Ángel González

Ante les declaraciones de Jesús Gutiérrez d'esta tarde, el Secretariu d'Organización d'IX, Ángel Gonzalez considera que ye necesario “tener mucha cara y ser un cínicu” al intentar dar llecciones a Izquierda Xunida sobre l'interés negociador de la coalición, cuando precisamente él y Javier Fernández negáronse siquiera a reunise colos representantes de la coalición. “El PSOE n'Asturies ye l'únicu y esclusivu responsable de que la comunidá autónoma nun vaya a tener presupuestos, ya que negáronse a negociar y montaron un teatru con ánimu de perxudicar al propiu Presidente, a sabiendes de que'l perxuiciu ye palos propios asturianos”, afirma'l Secretariu d'Organización d'IX.

NOTA DE PRENSA

Ante les manifestaciones públiques feches dende la dirección del PCA dirixíu por Francisco de Asís, dende la Secretaría d'Organización d'IX queremos comunicar:

N' IX d'Asturies nun hai espulsaos ni purga ideolóxica dalguna. Izquierda Xunida d'Asturies ye una organización plural na que participen persones de diferentes sensibilidaes ideolóxiques que comparten el proyectu políticu y respeten las más ellementales normes de democracia interna.

Demientres que n'Asturies la Conseyería de Bientar Social cuestiona'l Salariu Social, la Comisión Europea pide una renta mínima pa tolos europeos

Izquierda Xunida d'Asturies resaltó les declaraciones feches na mañana de güei pol comisariu d'Emplegu y Asuntos Sociales, Vladimir Spidla, nes que se mostró favorable a establecer na UE una "renta mínima" de la que se beneficiaríen los europeos que nun puedan trabayar o nun tengan oportunidá d'algamar un emplegu porque sería un instrumentu para lluchar escontra la "extrema pobreza".

IU reclama a Areces y la FSA más seriedá pa negociar los presupuestos d'Asturies

Pa Izquierda Xunida d'Asturies la negociación de los presupuestos autonómicos tien que ser, ante todo, daqué serio. Escomenzó mal con una reunión “ágrafa” ,na que nun hubo ni un papel. Pero parez que sigue por peores caminos cuando güei recibimos la primer entrega de los documentos que prometió Areces y éstos limítense a un power point propagandísticu, propiu d'escolares. Esto nun pasara en tiempos de Pedro de Silva. Como tampocu ocurre con Zapatero y otres Comunidaes Autónomes. Areces tamién reconoció que ye “dificil” l'alcuerdu. En honor a la verdad, y si no cambien inmediatamente d'estratexa, l'alcuerdu ye realmente imposible.

El Gobiernu nun concreta les cifres presupuestaries

Perplexidá y frustración. Asina definía Jesús Iglesias, voceru del grupu parlamentariu d'IX-BA-Verdes, el resultáu de la reunión mantenida esta mañana col presidente Areces y el Conseyeru d'Hacienda pa falar de los presupuestos d'Asturies.

Alejandro Suárez: “La lista de despedíos de Fábrica de Loza ye la lista de la vergüenza. Vamos esixir recolocaciones al Principáu y al heroicu alcalde que duerme la siesta en Benia Llevaremos el conflictu a la Xunta.”

Pa IX d'Uviéu ye “puru terrorismu llaboral y latrociniu lo que fai l'empresariu de la fábrica de Loza”. Pa IX el conflictu nun terminó, agora tien qu'actuar la política, poro tantu, les alministraciones públiques, la local y la autonómica. Aquellos partíos a los que nun-yos resulte indiferente la situación de los trabayadores despedíos deben movilizase con tola su fuecia política e institucional.

Alcuerdos del Conseyu Políticu d'IX d'Asturies

El Conseyu Políticu d'Izquierda Xunida d'Asturies, másimu muérganu de dirección ente asamblees, cellebráu esta tarde nel Hotel La Gruta respaldó la propuesta fecha pola Presidencia y Comisión Executiva d'IX pa que Laura González, ex-conseyera de Vivienda y Bientar Social, encabece les listes al Congresu de los Diputaos n'Asturies nes elecciones que se van cellebrar el prósimu mes de marzu. La candidatura de Laura fue sofitada por 70 votos a favor, nengún en contra y cinco abstenciones.

IX demanda negociar los presupuestos cola executiva de la FSA
La coalición nun va sofitar unes cuentes que nun xestione

La Comisión Executiva d'IX d'Asturies considera que los presupuestos son el resultáu de la combinación de tres elementos: orientación política, proyectos y recursos económicos. Asturies necesita unos presupuestos que recueyan les prioridaes, les iniciatives y la financiación necesaria pa llevar a cabu polítiques verdaderamente d'izquierdes empobinaes a atayar los problemes reales de los ciudadanos. Poro tantu IX cree necesarios unos presupuestos que xuban los recursos empoinaos a xenerar emplegu de calidá, principalmente ente mozos y muyeres -los que más sufren la lacra del paru-, doten a Asturies d'instrumentos que sían capaces de diversificar la nuesa economía y la investigación y el desenrrollu. Los presupuestos d'Asturiws deberán contemplar una nueva llínia d'ayudes pal pagu d'hipoteques ante la subida d'intereses -55% de los asalariaos asturianos son mileuristas- y deben tener claros compromisos en política social, como l'incrementu del salariu social o recursos pa consolidar los servicios sociales como cuartu pilar del estáu de bietar. Del mesmu mou, deberán recoyer una cantidá económica suficiente pa garantizar una amplia rede de cero a tres años de titularidá pública y dependiente de la conseyería d'Educación. Estes son, ente otres, cuestiones imprescindibles pa IX, asina como la defensa de la cultura asturiana y la llingua y les polítiques sostenibles de xestión del agua y otros recursos naturales.

Balance de les comparecencies de los conseyeros del Gobiernu

“Per primer vegada les comparecencies sirven namás p'anunciar lo que nun se va facer”, afirma Jesús Iglesias

La primer selmana de comparecencies de los conseyeros del Gobiernu d'Areces dexó un resultáu “insólitu”. Per primer vegada en munchu tiempo, como subraya Jesús Iglesias, voveru del grupu parlamentariu d'IX-BA-Verdes, estes intervenciones de los másimos responsables del Executivu asturianu na Xunta Xeneral del Principáu “sirvieron namás p'anunciar lo que nun va facer el gobiernu del Principáu”, en vez de presentar claramente les sos iniciatives pa la prósima llexislatura. “Esta situación confirma la carencia de proyectos del Gobiernu interín d'Areces y la falta d'idegues pa solucionar los problemes reales d'Asturies”, asegura'l Coordinador Xeneral d'IU d'Asturies.

Noemí Martín y Alejandro Suárez reciben a los trabayadores de San Claudio

El Grupu Parlamentariu d'IX-BA-LV va recibir güei a les 13: 00 Hores a los trabayadores de Loza de San Claudio p'analizar les posibles acciones parlamentaries tres la sentencia xudicial que tan mal parada dexa a fábrica de loza.

  • Primera Página
  •   Página Anterior

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies