Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

08/11/2019

Ponte critica les polítiques empobinaes a favorecer a les élites y propón retayos pa los ricos

Ponte: el PSOE ye'l partíu de la lluna porque siempres tien una cara oculta prometiendo unes coses en campaña electoral y faciendo otres cuando llega'l gobiernu.

El candidatu d'Izquierda Xunida y número dos na llista de Xuníes Podemos al Congresu de los Diputaos, Juan Ponte, criticó güei les polítiques empobinaes a caltener los privilexos a les capes de la población más acomodaes. Ponte recordó que les 1000 persones más riques d'España solo contribúin con un 3 % al traviés de los impuestos a les arques del Estáu, gracies a una lexislación que lo dexa. Lo mesmo asocede col 10 % de la población que tien tantu patrimoniu como'l 90 % restante que ye'l que de verdá se va a ver beneficiáu coles propuestes de la derecha para esaniciar impuestos como'l de sucesiones y patrimoniu.

“Agora que nun nos escucha naide -ironizó- ¿sabéis lo qu'asocede? Que les élites tiénen-y mieu a los impuestos porque quieren caltener y aumentar los sos privilexos a mariña del trabayu y del esfuerzu de el trabayadores y de el trabayadores“.

El candidatu d'IX tamién recordó la velea del presidente en funciones y candidatu del PSOE, Pedro Sánchez. “Nun podía dormir porque Pedro Sánchez en realidá lo que quería yera un pactu con Ciudadanos pa poder gobernar, como güei, y hai que tenelo en cuenta, hai que tar vixilantes, quieren apautar una gran coalición col partíu popular. Eso ye lo que quieren a día de güei.“

Juan Ponte esplicó que la trayectoria del Partíu Socialista caracterizase por dicir una cosa y faer la contraria. “Presenta a les elecciones un programa d'izquierdes pero dempués aplica polítiques de retayos, esto ye polítiques de dereches, porque'l Partíu Socialista ye'l partíu de la lluna: siempres tien una cara oculta. Y ente qu‘ellos quieren retayu per embaxo nós queremos aplicar retayos per enriba“.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies