Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

16/06/2022

Ángela Vallina: Gabino Díaz Merchán y el Papa Francisco 'fadríen un bon tándem'

La diputada y el voceru de IU Uviéu, Alejandro Suárez, visitaron güei el veloriu del preláu, del que destacó la so cercanía al pueblu y el so talante conciliador na Transición

La vocera d'IX na xunta xeneral del principáu, Angela Vallina, destacó güei el talante cercanu y apegáu a la realidá del arzobispu eméritu d'Uviéu, Gabino Díaz Merchan. Na visita a la capiya onde saludó al actual arzobispu uvieín, Jesús Sanz Montes, al que treslladó les sos condolencies, Vallina tuvo una reconocencia pa la figura del mitráu: "creo que'l ciñu que se-y tenía a Gabino yera de tol pueblu asturianu, creyentes y non creyentes, porque foi, lo primero de too una gran persona, una bona persona, que siempres tuvo al llau de la so xente, que collaboró y supo afaese a los tiempos, que collaboró tamién na transición".

Vallina, allegó al palaciu arzobispal, nel que se vió al preláu, xuntu al voceru d'IX n'Uviéu, Alejandro Suárez, y el secretariu institucional local Mariano del Prado. Pa la parllamentaria, el legáu de Gabino Díaz Merchán ye entá más importante por culpa de que, dixo, "supo averar la Ilesia a la xente y al pueblu y l'enfoque que yo creo que ta dando, agora mesmu, l'actual Papa tamién. Hubieren, creo, fechu un bon tándem".

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies