Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

23/05/2023

Convocatoria per Villaviciosa reprocha los incumplimientos de PSOE y PP pa col conceyu

Jonatan Meana, candidatu a l'Alcaldía, defende un programa realista que pon el focu nes necesidaes básiques de los vecinos

 

IX Convocatoria per Villaviciosa presentó al so candidatu a l'Alcaldía, Jonatan Meana, nun actu nel que tamién participaron miembros de la llista, la organización local, según el númberu 5 de la llista de Convocatoria por Asturies a la Xunta Xeneral, Faustino Zapico, l'ex coordinador xeneral d’IX Asturies y ex director xeneral de Vivienda, Manuel González Orviz, y el presidente del comité d'empresa por CCOO de CAPSA. L'oxetivu, según señaló la coordinadora local, ye superar los incumplimientos de PSOE y PP mientres los últimos años.

Meana aseguró que la so propuesta pa Villaciosa basase en "un programa realista que pon el focu nes necesidaes básiques de los vecinos".

La presentación foi siguida por un nutríu grupu de simpatizantes y militantes y supón siguir coles xuntes qu'a lo llargo de los últimos meses caltuvieron con distintos colectivos y organizaciones del conceyu.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies