Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

14/12/2018

Zapico reclama la entrada a valir yá del real decretu que regula les empreses electrointensives

Considera que la subasta ha sido nefasta y tilda de irresponsable al Gobierno de Sánchez al que demanda acción para dar estabilidad no solo a Alcoa sino al conjunto de la industiraConsidera que la puya foi nefasta y noma d'irresponsable al Gobiernu de Sánchez al que demanda acción pa dar estabilidá non solo a Alcoa sinón al conxuntu de la industira

Ovidio Zapico, diputáu d'IX na Xunta Xeneral, demanda acción al executivu de Pedro Sánchez estabilidá para la factura eléctrica.

A xuiciu del diputáu asturianu l'executivu de Pedro Sánchez tien de centrase más en garantizar unes condiciones d'estabilidá pa la factura eléctrica de la industria asturiano y en falar menos de descarbonización. Zapico considera que'l Gobiernu nacional perdió los primeros seis meses del so mandatu falando constantemente y ensin posa de descarbonización y nun plantegó soluciones al curtiu plazu. “Nun nos sirve un real decretu que va entrar a valir nel segundu semestre del próximu añu, sinón que tien qu'entrar a valir yá, y non solamente por Alcoa, sinón pol conxuntu de la industria asturiano”, alvierte'l diputáu responsable de los asuntos d'Industria y Emplegu.

El diputáu d'IX noma de “irresponsable” al Gobiernu de Pedro Sánchez y a la Ministra Ribera y sostien que, amás, “cunten n'Asturies col silenciu cómpliz de la dirección de la FSA”. Zapico sostien, de la mesma, que la puya eléctrica “ye nefasta”, non solo p’Alcoa, sinón pal conxuntu de la industria electrointensiva del Principáu. Esta circunstancia produzse, amás, cuando la multinacional americana anuncia que va aumentar con una planta más d'aluminiu n'Arabia Saudina, mientres liquida les sos plantes de producción n'España y centrase nesi país. Ovidio Zapico recuerda qu'Estaos Xuníos grava los sos aranceles el 10% al aluminiu europeo y Alcoa busca socios en países con réximes políticos totalmente cuestionables que nun respeten les mínimes condiciones democrátiques y tán, amás, so una previsible sanción de la Unión Europea. “Ye intolerable lo que ta pasando con Alcoa y ye una amuesa más de la falta de total cordura de los planteamientos d'esta multinacional”, conclúi'l diputáu d'IX.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies