Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

IX va defender na JGPA reformar la constitución pa que les consultes a la ciudadanía sían venceyantes

El voceru parlamentariu. Aurelio Martín, pide que los grupos sofiten la moción d'Izquierda Xunida pa la meyora de les comunicaciones cola apertura d'una negociación qu'incluya l'autopista del mar, l'aeropuertu y el ferrocarril

IX defendió l'alderique demientres el próximu Plenu na Xunta Xeneral del Principáu la proposición de Llei de cambéu de la Constitución,  una iniciativa primeramente impulsada pola formación y aprobada darréu en Comisión, según esplicó'l so voceru parlamentariu Aurelio Martín. “Lo que pretende dar ye respuesta al pidimientu de los ciudadanos de mayor participación y, ente otres cosa, pretende faer una reforma pa regular que les consultes, nel nuesu país, sían venceyantes”.

Martín amosóse confiáu en que'l Plenu del Parlamentu sofite esta propuesta, de la mesma que yá llogró'l respaldu na Comisión previa.

Per otru llau, presentóse una moción pa la defensa de les comunicaciones n'Asturies, coles mires de que'l Gobiernu d'Asturies abra una negociación col d'España, por que AENA dote de más competitividá al Aeropuesto, por aciu más conexones; la garantía de la continuidá de l'autovía del mar Xixón Nantes; y la necesidá de tener, siquier, una conexón diaria ida y vuelta, ente Asturies y Madrid por ferrocarril”.

“Consideramos que, globalmente, pondría a Asturies nuna situación de xuru meyor no que se refier a les sos comunicaciones, particularmente cola mesta, pero tamién a l'autopista del mar, y comunicaciones con otres Comunidaes Autónomes y otros países europeos”.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies