Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

Pulgar demanda un compromisu planiáu pa reformar el Centru Residencial de Cabueñes

Considera insuficientes los 100.000 euros anunciaos pola conseyera de Derechos Sociales

La diputada d'IX, Marta Pulgar, demandó esta mañana un compromisu seriu y planiáu pa reformar el Centru Residencial de Cabueñes pa persones con discapacidá cuidando que, al so xuiciu, presenta serios defectos. La diputada d'IX qu'aseguró nun querer ser alarmista, llogró'l compromisu de la conseyera de Derechos Sociales, Pilar Varela, d'invertir anguaño 100.000 euros, una inversión necesaria a xuiciu de Marta Pulgar pero non abondu una y bones la necesidá ye enforma mayor anque munches d'esos defectos pueden solucionase yá, como son les derivaes de la formación de los profesionales.

Pulgar treslladó a Varela la gran esmolición por una situación que repercute nos usuarios del centru, en el trabayadores, na calidá de los servicios públicos y tienen algame de responsabilidá nel casu de qu'asoceda daqué nun edificiu del añu 1989 ocupáu por 68 usuarios, la gran mayoría grandes dependientes. Pulgar numberó dellos defectos, ente ellos: l'anchu de les puertes de los módulos, que ye inferior a 1,05 metros; l'ausencia d'un plan de autoprotección y la non realización de nengún simulacru nel centru; les característiques y l'estáu de les cames (que nun disponen de ruedes nin de xergón d'altor variable), lo que fai complicada la evacuación en casu de quema; l'ausencia de recipientes pa borrafes de accionamiento a pedal, y, sobremanera, la situación de la cocina y la formación de los remanadores de productos alimenticios.

La diputada d'IX considera qu'esisten cuestiones de les reseñaes, como son el plan d'autoprotección, los recipientes de pedal, l'apolazadura del suelu, el material ergonómicu o la formación del personal en formación de remane d'alimentos, que pueden acometese yá ensin necesidá de grandes presupuestos.

La Conseyera afitó na Xunta Xeneral la prioridá d'afaer la cocina y faer obres nel vestuariu femenín, anque tamién señaló que son munches les necesidaes nun edificiu antiguu y que los sos planes son siguir invirtiendo al ritmu que-yos ufierte'l presupuestu.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies