Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

IX Asturies refuga la 'descarbonización exprés' y va plantegar na Xunta un resolvimientu pola pervivencia de mines más allá de 2018

Ramón Argüelles apuesta por midíes para amenorgar les emisiones al pie de otres para garantizar una transición escontra un nuevu modelu con inversiones para los territorios mineros

Izquierda Xunida va plantegar nel próximu alderique d'orientación política que la Xunta Xeneral asítiese claramente en defensa de les contornes mineres. La formación ta trabayando nun resolvimientu que pretende aportunar na necesidá de la pervivencia de les esplotaciones mineres asturianes más allá de 2018, tantu por razones d'emplegu, como por ser la única alternativa real para evitar el consumu del carbón de sangre” inclusive para la cuota del 7,5% que se acutar nel mix enerxéticu nacional pal carbón autóctonu.

El coordinador xeneral d'IX, Ramón Argüelles apeló güei a la responsabilidá histórica para coles contornes mineres por que los cambeos de modelu realícense atendiendo a procesos que lleven apareyaes inversiones para'l so desenvolvimientu. “Ye cierto qu'hai un protocolu de descarbonización hasta 2050, onde podrán dise tomando midíes por que les térmiques contaminen menos, pero nun podemos faer una descarbonización exprés y carganos a tou un sector”.

Frente a decisiones que puedan poner en xaque'l futuru d'importantes territorios n'Asturies y otres zones d'España, Ramón Argüelles, esixó que se pongan en marcha los planes pindios de diversificación de les contornes mineres. L'oxetivu, dixo, ten de ser dar “una alternativa a esos puestos de trabayu que tantu los Gobiernos del PSOE como del PP miraron para otru sitio” pero que, añedió, “son más necesarios que nunca”

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies