Al navegar por esta web acepta la utilización de cookies para análisis y personalización
Saber más    

Noticies Toles noticies d´IX

IX refuerza la so dirección cola integración de nuevos miembros de toles sensibilidaes

La coordinadora delega na comisión colexada la negociación presupuestaria

La coordinadora d'IX Asturies, máximu órganu de dirección, alcordó güei la incorporación de nuevos miembros en representación de les sensibilidaes mayoritaries de la formación. L'alcuerdu, adoptáu por una apolmonante mayoría (57 votos a favor, 1 en contra y 2 astenciones) supón reforzar la Colexada -órganu executivu- con una reorganización na que la llínea del coordinador xeneral, Ramón Argüelles, va cuntar con 14 representantes, la del secretariu d'organización, Alejandro Suárez, 12 y la de Fernando Díaz Rañon, 9. Esta representación, que supon pasar de 21 delegaos a 35, llógrase teniendo en cuenta les resultancies de les primaries, por culpa de que de respeten los porcentaxes llograos naquel procesu.

L'alcuerdu ye, a xuiciu d'Argüelles, una bien bona noticia dende la perspectiva de la cohesión interna al llograse, per primer vegada, n'años, un órganu de dirección qu'apigura a la mayoría y, amás, con representantes de les sensibilidaes mayoritaries. Tratase d'una cohesión interna que dexara, afirmó, fortalecer a la formación para dar respuesta a les demandes de la sociedá asturiana.

Per otru llau, la coordinadora aprobó tamién delegar na Colexada la negociación presupuestaria que nestos momentos se dirime ente l'astención o'l sofitu, en función de la respuesta del gobiernu en cuestiones como la devolución per parte de los Conceyos de fondos de planes d'emplegu y 0 a 3 años.

Volver

Compartir

2014 Izquierda Xunida d'Asturies - Política de privacidad - Política de cookies